01:23 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مواد مخدر

کارت سوخت، فرشته نجات می‌شود؟
پایگاه خبری راد: طی چند ماه اخیر اخبار مربوط به بنزین حواشی بسیاری را به دنبال داشت، اما درنهایت دولت برای احیای مجدد کارت سوخت تصمیم گرفت تا شاید از این طریق بتواند وضعیت مصرف و قاچاق بنزین را سرو سامان دهد.
مبارزه با پولشویی در خوان آخر
پایگاه خبری راد: یادداشت/هادی حق‌شناس، نماینده اسبق مجلس
بیت کوین؛ بی‌تفاوت در برابر حملات سایبری
پایه خبری راد: به گفته کارشناسان این حمله سایبری به صرافی‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین در بازارهای جهانی آن بی تاثیر بوده است.
کشف 42 کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس تهران و البرز
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد و گفت: این متهمان به همراه 42 کیلوگرم حشیش در یک عملیات مشترک با پلیس استان البرز دستگیر شدند.
کدام فعالیت‌های اقتصادی در ایران مستعد پولشویی‌اند؟
پایگاه خبری راد: یک کارشناس اقتصادی گفت: فعالیت‌های اقتصادی از جمله ساختمان سازی، خرید و فروش کالاهای لوکس که با وارد کردن محصولات به بازار تاثیر مستقیمی بر اشتغال ندارند به دلیل ریسک کمتر زمینه مناسبی برای شیوع پدیده پولشویی هستند.
مشکل عرضه تلفن همراه کجاست؟
پایگاه خبری راد: در حالی که در روزهای گذشته مشکلات مربوط به واردات مسافری گوشی موجب افزایش قیمت آن شده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است مشکل صنف عرضه‌کنندگان تلفن همراه، طرح ثبت تلفن همراه نیست که هزاران میلیارد تومان از قاچاق جلوگیری کرده است.
آزادراه همت تیر 98 به کرج می‌رسد
پایگاه خبری راد: نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: آزادراه شهید همت در البرز به طول 15 کیلومتر که از سال 88 تاکنون به درازا کشیده شده در ایستگاه پایانی قرار دارد و طی تعهد پیمانکار مقرر شد تا تیرماه 98 زیر بار ترافیک برود.
بزرگترین نهاد مالی و بانکداری جهان هم به ارز دیجیتال روی آورد
پایگاه خبری راد: یکی از بزرگترین شرکت و موسسات مالی در جهان به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد به توسعه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده اختصاصی برای خود بپردازد.
درگیری یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در ایرانشهر
پایگاه خبری راد: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در ایرانشهر و هلاکت یک شرور خطرناک خبر داد.
عدم نمایش ایستگاههای پلیس در اپلیکیشن ویز!
پایگاه خبری راد: اداره پلیس شهر نیویورک آمریکا از شرکت گوگل بعنوان صاحب امتیاز اپلیکیشن موقعیت یاب ویز (Waze) خواست که نمایش خودرو و ایستگاههای پلیس را متوقف کند.
بدافزاری که کیف پول مجازی کاربران را دزدید!
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان امنیتی به تازگی دریافته‌اند که بدافزار جدیدی در پلتفرم فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور وجود دارد که ارزرمزهای موجود در کیف پول مجازی کاربران را به سرقت می برده است.
کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی حشیش در گلستان
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف ۴۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در یک تریلی خبر داد.
ژنتیک؛ یکی از عوامل گرایش فرد به اعتیاد
پایگاه خبری راد: درمانگر و پژوهشگر اعتیاد گفت: ژنتیک یکی از عوامل گرایش فرد به اعتیاد است، وقتی پدر یا مادری مشکل اعتیاد دارند یعنی پایه این استعداد ژنتیکی در فرزندشان وجود دارد.
وابستگی اکثر مجرمان اینترنتی به سازمان‌های قاچاق انسان
پایگاه خبری راد: رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا گفت: بسیاری از مجرمان اینترنتی به سازمان های قاچاق انسان و پخش مواد مخدر مرتبطند و نباید به راحتی از این موضوع عبور کرد.
سامسونگ هم به ارزهای دیجیتال روی آورد
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ نیز قصد دارد به عرضه و انتشار یک کیف پول مجازی مبتنی برای ارزهای دیجیتال رمزپایه روی بیاورد.